- Dystrybutor i importer przyczep naHaku.pl – WOODMANN Sp. z o.o. gwarantuje bezpieczne i sprawne działanie swych wyrobów, użytkowanych zgodnie z Instrukcją Użytkowania Przyczep. Na tak eksploatowane produkty udziela się gwarancji na okres 24 miesięcy od daty zakupu w przypadku gdy przyczepa nie jest wykorzystywana w działalności gospodarczej oraz na okres 12 miesięcy gdy nabywcą jest przedsiębiorca. Potwierdzeniem daty zakupu dla celów niniejszej gwarancji jest faktura otrzymana od sprzedawcy dokonującego pierwszej sprzedaży nowego, nieużywanego wyrobu.
- Warunkiem korzystania z uprawnień gwarancyjnych jest dopełnienie terminów przeglądów gwarancyjnych przyczepy, zgodnie z Instrukcją Użytkowania Przyczep. Uprawnionymi do wykonania tych przeglądów są wyłącznie Autoryzowane Stacje Obsługi (dalej: ASO), wskazane w Instrukcji Użytkowania Przyczep. Warunkiem przystąpienia przez ASO do przeglądu gwarancyjnego jest okazanie faktury zakupu wraz z Kartą Gwarancyjną, zawierającą nazwę modelu przyczepy jej numer VIN oraz podpis i pieczęć sprzedawcy.
- Dystrybutor i importer wyłącza rękojmię za wady fizyczne przyczepy, w wypadku gdy jej nabywcą jest przedsiębiorca lub gdy jest ona wykorzystywana w działalności gospodarczej.
- W okresie gwarancji dystrybutor i importer usunie na własny koszt powstałe w wyrobie usterki lub ujawnione w toku eksploatacji wady, za wyjątkiem: czynności wymienionych w Instrukcji Użytkowania Przyczep, do których zobowiązany jest Użytkownik usterek i wad powstałych wskutek użytkowania niezgodnego z Instrukcją Użytkowania Przyczep, w szczególności przeciążenia i nieprawidłowego załadunku; wymiany żarówek, bezpieczników, elementów ciernych układów hamulcowych, opon; d. wad polegających na zmianie barwy lub odcienia elementów wyrobu powstałych w wyniku eksploatacji; e. uszkodzeń mechanicznych: w szczególności wgnieceń, stłuczeń, przedarć i otarć; ubytków cynku wynikających z procesu technologicznego, tj. nieprzekraczających 0,5% całkowitej powierzchni ocynkowanej oraz nie większych niż 10 cm2, sytuacji, gdy stwierdzone zostaną w przyczepie przeróbki lub zmiany konstrukcyjne, sytuacji, gdy stwierdzone zostaną naprawy dokonane przez serwis nie ujęty w wykazie.
- Okres gwarancji na element naprawiony ulega wydłużeniu o obliczany w dniach kalendarzowych czas wykonania naprawy. Warunkiem uznania przez dystrybutora i importera wydłużonego okresu gwarancji jest okazanie karty gwarancyjnej, na której naniesiono adnotacje o dokonanej wcześniej naprawie wadliwego elementu.
- W celu wykonania naprawy gwarancyjnej należy dostarczyć przyczepę do ASO. Jeżeli stwierdzone wady lub usterki uniemożliwiają bezpieczne holowanie przyczepy należy skontaktować się z ASO w celu ustalenia miejsca oględzin i ewentualnego odbioru przyczepy.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni, licząc od dnia jej zgłoszenia do ASO. Termin naprawy gwarancyjnej wynosi 21 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
- Niniejsze warunki gwarancji obowiązują wyłącznie na terenie Polski.