Energy-efficient systems integrator. Specializing in solar panels, CLT, C24, KVH® wood standards. Over 20 years of wood experience. 
 
  1. Dystrybutor i importer przyczep naHaku.pl – WOODMANN Sp. z o.o. gwarantuje bezpieczne i sprawne działanie swych wyrobów, użytkowanych zgodnie z Instrukcją Użytkowania Przyczep. Na tak eksploatowane produkty udziela się gwarancji na okres 24 miesięcy od daty zakupu w przypadku gdy przyczepa nie jest wykorzystywana w działalności gospodarczej oraz na okres 12 miesięcy gdy nabywcą jest przedsiębiorca. Potwierdzeniem daty zakupu dla celów niniejszej gwarancji jest faktura otrzymana od sprzedawcy dokonującego pierwszej sprzedaży nowego, nieużywanego wyrobu.
  2. Warunkiem korzystania z uprawnień gwarancyjnych jest dopełnienie terminów przeglądów gwarancyjnych przyczepy, zgodnie z Instrukcją Użytkowania Przyczep. Uprawnionymi do wykonania tych przeglądów są wyłącznie Autoryzowane Stacje Obsługi (dalej: ASO), wskazane w Instrukcji Użytkowania Przyczep. Warunkiem przystąpienia przez ASO do przeglądu gwarancyjnego jest okazanie faktury zakupu wraz z Kartą Gwarancyjną, zawierającą nazwę modelu przyczepy jej numer VIN oraz podpis i pieczęć sprzedawcy.
  3. Dystrybutor i importer wyłącza rękojmię za wady fizyczne przyczepy, w wypadku gdy jej nabywcą jest przedsiębiorca lub gdy jest ona wykorzystywana w działalności gospodarczej.
  4. W okresie gwarancji dystrybutor i importer usunie na własny koszt powstałe w wyrobie usterki lub ujawnione w toku eksploatacji wady, za wyjątkiem: czynności wymienionych w Instrukcji Użytkowania Przyczep, do których zobowiązany jest Użytkownik usterek i wad powstałych wskutek użytkowania niezgodnego z Instrukcją Użytkowania Przyczep, w szczególności przeciążenia i nieprawidłowego załadunku; wymiany żarówek, bezpieczników, elementów ciernych układów hamulcowych, opon; d. wad polegających na zmianie barwy lub odcienia elementów wyrobu powstałych w wyniku eksploatacji; e. uszkodzeń mechanicznych: w szczególności wgnieceń, stłuczeń, przedarć i otarć; ubytków cynku wynikających z procesu technologicznego, tj. nieprzekraczających 0,5% całkowitej powierzchni ocynkowanej oraz nie większych niż 10 cm2, sytuacji, gdy stwierdzone zostaną w przyczepie przeróbki lub zmiany konstrukcyjne, sytuacji, gdy stwierdzone zostaną naprawy dokonane przez serwis nie ujęty w wykazie.
  5. Okres gwarancji na element naprawiony ulega wydłużeniu o obliczany w dniach kalendarzowych czas wykonania naprawy. Warunkiem uznania przez dystrybutora i importera wydłużonego okresu gwarancji jest okazanie karty gwarancyjnej, na której naniesiono adnotacje o dokonanej wcześniej naprawie wadliwego elementu.
  6. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej należy dostarczyć przyczepę do ASO. Jeżeli stwierdzone wady lub usterki uniemożliwiają bezpieczne holowanie przyczepy należy skontaktować się z ASO w celu ustalenia miejsca oględzin i ewentualnego odbioru przyczepy.
  7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni, licząc od dnia jej zgłoszenia do ASO. Termin naprawy gwarancyjnej wynosi 21 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  8. Niniejsze warunki gwarancji obowiązują wyłącznie na terenie Polski.